Jingle Bells

Well I'm TRYING :P Det är väl typ första gången på 20 år som det är snö på julafton (nej det ser ju inte ut att hinna försvinna tills imorgon). Testade att tolka med Mika igår, gick inte så bra. Alltså med selen gick det bra, men sen skulle Annika gå bakom med pulkan, ja sen satte hon sig i den. Blev lite för mycket för Mika. Kan ju trösta mig med att en vagn inte låter så mycket :P Men det är ju bra att hon reagerar iaf. Haha. Måste raka henne också. Men tänkte låta bli nu eftersom det är lite väl kallt. Kanske efter jul? För då kan jag ju åka ner på rean o köpa tjockare täcke. :thumbup:
Red Affe-Bus igår som visade sin lite mer busigare sida. Smällde till lite i ryggen, så jag red inte så hårt på Mika, vilkert resulterade i att hon kändes väldigt fin. Skrittade mestadels och tog lite travsträckor. Flyttade sig fint för skänkeln och kändes jämn i tyglarna. Jobbade med "rätt" muskler i/på halsen. Tog någon galoppfattning också - rak och fin. Sånt är underbart att uppleva! Var väl inte ute mer än 40 minuter. Ibland kanske det är bättre att ta någon lite kortare ridtur, verkar hon tycka är roligt också. :) Hon slutar aldrig att förvåna. Hon slutar aldrig att ge lycka. Den bästa lyckoamuletten som finns. En bättre glädjespridare finns inte.

Tänkte ändra signaturen på mina bilder till 2011. Förslag på teckensnitt? Förslag på vart jag ska sätta signaturen?
            foderkul        

GOD JUL


Kommentarer
Postat av: eleine

Det var faktiskt snö 2001 på julafton ;)

2010-12-23 @ 20:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare