You still take me by surprise

Yes! Har internet nu! Wiiiee :D Fast jag har ju haft internet hela tiden. Mobilt. :thumbdown: Suuuuger. Så äntligen fungerar det som jag beställde - fiber :thumbup: yes.

Har varit sjukt stel i nacke och AXLAR (internt skämt) i tre dagar nu. Vafan! Hata! Som sagt har ryggen varit relativt lugn, men det är lite farligt ändå, för om jag känner mig lite bättre i ryggen kan det ju hända att man går på i 100 igen, fast man inte borde det, för bara för att jag är symtomfri betyder det inte att jag är "lagad", eller vad jag nu ska säga.
Jaja.

Regn idag! Mysigt!
Jag är typ en av få som ÄLSKAR att rida i regn. Är så rofullt och lugnande. Mika tyckte dock inte samma sak. Hon ville vända rumpan åt vinden antalet gånger, så det fick bli rask trav in i skogen istället. Jävla bönder som drar ner precis alla träd och kör upp heeela skogen! :( Inte kul. Mika var iaf pigg och glad! :) Jävligt pigg och glad.
Älskar när hon är på det humöret. Bara älskar! Hon vill så mycket. Man får så mycket gratis. Man kan hålla ihop henne på ett helt annat sätt. Även fast hon är aningen mer uppåt än framåt, men ändaaaa. Man bara ler. Man blir helt varm inombords.
Hon flyter lätt undan för skänkeln, hon lyssnar på säte och skänkel (hon blev riktigt förvånad när jag använde sporren).
Förstår verkligen varför vissa ryttare vill ha hästar med mycket el i (ja jag vill också det). För man kan ju rida ihop och samla på ett helt annat sätt. Sen finns det säkert hästar som har mer el och som man får rida ihop mer, men GUD så bra det bir när man når dit. Okej, Mika har inga GP-rörelser eller sånt, men KÄNSLAN! Känslan av att vara framme för skänkeln och söka sig framåt MED BJUDNING!


Kommentarer
Postat av: norpan

lillnorpan. jag tycker synd om dig och din smärta, jag skulle haft den istället ;(

2011-04-06 @ 11:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare