150811

Trött.
Ont i huvudet.
Ont i nacken.
Mördande värk i nacken faktiskt.

Har gjort iordning allt inför imorgon. Känns aningen knäppt att tävla mitt i veckan. Tror inte jag har en chans på en rosett faktiskt. avr många i ridhäst klassen... Hoppas på turen. Ja jag SKA rida. Jag lovar.

Björbäck i lördags. Gick bra. Fick 130p. 3:e plats. 1:an fick 140p. En NF såklart :) Nej men ettan rörde sig jättefint och hoppade bra.
Jag såg ut som en jävla gris på Mika. Som alltid. Ska fan börja banta. Gymmet nästa!



Blev dessutom kär i funkisen som släppte in oss på hoppbanan. FAAARLIGT att komma gående med pilotglasögon. Mycket farligt!!
Fick fina omdömen från domaren. Bara 8:or plus en fin 9:a på Temperamentet.

Men det svackar ändå. Bröt ju nästan ihop igår. Behöver hjälp. Brukar aldrig be om det, men nu är det kört. Ringde Gabriella.
Ska kolla munnen på henne på måndag (ja jag får flexa bort 5 h på något mirakulöst sätt). Jag tar mig inte ur det här själv. Djupa dalar eller hur var det nu?




Kommentarer
Postat av: Anonym

nu slutar du prata om din vikt ock kropp!!!!!!!!!

2011-08-16 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare