2011-08-01


Skriver några rader denna sena timma (*hooost*). Jaja, men min klocka ringer 6.45 imöra, så för mig börjar det bli nana-dags :P
Älskar det här med flex. Tycker man borde ha det på alla jobb :) Kan flexa bort X antal minuter på onsdag plus den 16:e. Klart man ska använda sig av det om man kan! :thumbup: 
Känns bra och chill. Ska ta med mig yoghurt bara - mohahaha. Men kanske inte överdosera?
Blir dock trött av att sitta alltför mycket. Känns i ryggen. Ichias och trevligt :(

Stackars Mika. Pumpade nog bort det mesta från henne igår. Ibland blir jag TOTALT blockerad i hjärnan. Var inte arg, men frustrerad och ledsen - VARFÖR tar hon inte stöd i högertygeln?
Blev lite väl mycket galopp och way tooo much svett för PonniBus. Men hon kämpade på fint och verkade inte märkvärdigt trött, utan hon gjorde det jag bad om - men inte gå fram till höger. SUCK! SUCK! SUCK! VARFÖÖÖÖR??
(har jag nämnt att jag blir blockad och inte kan rida ibland? Glömmer typ bort hur jag gör?)
Efter en lång stund kämpade och galopperade i vänster varv (eftersom hon inte tar höger) blev hon någorlunda fin. Sökte sig iaf framåt neråt. Men stackars ponny. Genomsvett på hals och under sadeln.
Höger varv däremot är inte lika farligt eftersom hon tar stöd i vänster tygel. Sen är hon betydligt mer öppen i formen i detta varv.
Vilka JÄVLA problem!!

Varför har det blivit så fel?
Varför kan inget bli rätt från början?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare