Danger

Jag är inte ledsen jag inte!
Haha, var helt crazy gällande en del saker idag ;) Emma måste tro att jag är heeelt galen, men det är jag ju ibland.
Shiiit alltså. Just go out there!!! :P

Fick ett fint dressyrpass igår. Tack. Bra början på veckan. Lugnt och sansat. Red med skänkel till handen. Hon tog faktiskt bättre stöd i höger än i söndags - tack.
Nej med det var bra boost. Hon ör rejält trött nu dock :( Inte kul. Men hon var INTE tung i handen och det kändes bra!

Idag var det Pay n Jump på HIRK. Hade redan innan funderat på att klättra upp på 80. Bättre att hoppa det på gräs?
Ja, jag gjorde det iaf. En 70 och en 80. Felfri i båda :) Men iiinget driv från hennes sida :(
Ush va tråkigt. Hon är verkligen seg nu. Kom av för tidigt på de flesta. Får ju inget tryck eller gratis från henne. Inte kul då!!

Började fundera lite vidare också, på att jag vill hitta känslan hur det SKA kännas. Hinner/orkar inte ta upp allt det nu, men vill rida en läromästare (rejält välutbildad!) och känna på allt. Skolor, sidvärts, stödet i handen, byte? - även också i hoppningen. Trycket innan hindret, suget.
Någon som känner att den vill bjuda mig på den känslan? :)


Bjuder på en print-bild från dagen. Får se om/när film kommer.

Tillbaka där vi ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare