Fairytale gone BAD

So damn bad.

Vet inte vem jag ska lita på längre.
Tar mig inte ur det här.
Går inte.
Vet inte VAD som är felet. Finns så mycket att ta på - vet inte vart jag ska börja.
Lika bra att faktiskt ge upp?

Jag och syrran genomförde vår årliga tripp till Kungsmässan i fredags. Gött! Hittade det mesta. Ironiskt nog gjorde jag mina bästa köp på BikBok - wtf?! Har varit inne där en gång tidigare och jag vände i dörren. Skumt. Men sjukt nöjd! Tänkte bege mig ner till Hööks i veckan också :blush: Mums :P

Nu när jag har lite mer tid (inte kul) får jag väl ta tag i massa bilder som ska redigeras.

Sen blir det tömkörning. Hur ska det här sluta gott folk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare