On the edge with you

Den här veckan har i ridsyfte varit skit.
Förutom i tisdags.
Skit.
Rider som en jävla kratta.
Gör henne inte rättvisa.
Idag var vi verkligen inte fokuserade.
Fan alltså.
Varför är det alltid motgångar?
Det är inte meningen att vi ska fortsätta.
Är det inte ryggar, så är det underhalsar och annan form.
FAN FAN FAN!

Kände mig oerhört duktig och effektiv igår.
Upp halv 7, släppa ut hästarna sen rida min egen. Var faktiskt iväg vid tio över 8 :) Skitdåligt som sagt. Hon går inte fram till höger tygel!!!! :( FAN.
Jag tror tyvärr så att jag fokuserar för mycket på att hon ska fram till tygeln att jag glömmer så mycket annat. Det håller på att braka just nu.
Forts på gårdagen. Sen koppla släpet, hömta pengar och hämta hö hos bonden (heeelt själv) sen hem, tömma höboxen på gammal äcklig halm. In med balarna, städa transporten, koppla av den, mocka, spåna, in med Mika från hagen, luncha, hem och duscha o äta. Sen hämta Esra och träffa Alaska :) Sen tillbaka till stallet, titta på min ponny, rida, sen titta mer på min ponnihest. Vidare till TreToppar.
Shit. Sjukt effektiv va?

Hade världen skummaste dröm. Öh säger jag bara. Ibland får jag flashbacks och dras tillbaka till verkligheten. Brutalt.
Världen är rättvis men ibland har den fel!

På tisdag kommer Gabriella! TACK! På torsdag blir det PG och LB:2!! Första gången på lång bana. Kan bli intressant. Vi har ju inte haft några bra resultat i år. :(
Sen på lördag blir det RIKS! Min ridklass börjar efter 10. Tar väl 1½-2 h o köra. Tur att jag slipper knoppa :thumbup:
På tisdag (nästa vecka) är det KM. oooohhhhhh!

Tror ni att vi lyckas någorlubda bra i år?


Trollhättan är mer inplanerat nu :) Gött med miniminiminisemester ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare