Remember the time

Tandläkaren igår med Pyttebabsen. Orkar inte dra upp alla problem vi verkar ha just nu (ni som vet - ja ni vet).
Var redigt skeptiskt. Hrm. Men tandis var jättesnäll. Mika var lite sänkt på ena sidan, bet sig i gommen (vid nerven typ) och hade fått en hake på vä sida tror jag. Plus ett lindrigt överbett på vä sida. Så det blev till att få lite lugnande (stackars Babs) och fila ner haken. Hon har även lyft bettet upp mot tänderna, inte låtit det ligga stilla. Sen bananlack på alla tänderna :P Sen blev det ordination att rida med rakt bett med fasta ringar. Har hört många gånger att det är det bästa för dem.

Blev en dyr historia för fattiga lilla mig (tack gode gud för min lön).
Är fortfarande skeptiskt till om det är här problemet har legat. Kan iaf utesluta om det inte skulle vara det här. Får väl ta en diskussion med inblandade parter då.
Någon som har en sadel att sälja till mig?
-.-

Har verkligen massa tankar ang framtiden. Kom på det nu på morgonen när jag träffade B. När har dem här tankarna kommit? Dem har väl växt fram. Tycker inte jag har skänkt framtiden så mycket tankar, men antagligen. Kommer väl bli en galen psykopat sen eller något - så mycket tankar som det finns :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare