There's so much I want to explore

Kan det inte bli riktig höst nu?
Nu är det slutspurt.
Ush.
Hopplöst.

KMet gick inte bra. Näh. Vägrade på första hindret! WTF!? Jävla häst. Kände mig så totalt nere i botten resten av banan. Jag bara VAFAN!!! Suck. Jaja, nu känns det inte lika tungt längre, men ändå... Kan trösta mig med att jag tycker hon hoppade ganska väl ändå.

 
Sen har vi testat lite nytt i veckan. Mm, just det. Red ute i ösregnet igår. Bara fram. Fungerade. Finns inte mycket som rensar hjärnan som regn :P Rogivande.
Tänkte tömköra henne idag. Kan driva fram på ett helt annat sätt.

Hörde att Rover åkt.
Fantastiskt fin ponny.

Kan sätta mig in i situationen. Vill inte tänka på den dagen då min egen saga får ett slut (alla sagor kommer till ett slut). Ush.

Sitter här och funderar på om jag ska tralla ner till stan och vara med på FotoMaraton. Hrm. Kostar dock 100:- i anm. avg. Men kan vara en kul grej? Får se. Har fram till 11 på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare