11.12.11


När jag filosoferar så var faktiskt början på 2010 AWESOME.
Har jag nämt att 2010 kommer på min fem-i-topp-lista? 
Haha, så löjligt.
Bilderna är tagna med min tappra lilla mobil, som tyvärr fått tråkig diagnos.
Jag är så sjukt löjlig, men jag sätter enormt känslomässigt värde på vissa av mina saker, särskilt mobilen som jag haft i nästan fem år :( Alltså ni ska bara veta så mycket den varit med om!!
Blir till att ragga ny mobil på mellandagsrean. Palla...

Undra om jag införskaffat mig någon inre stress det senaste.. Känns inte riktigt bra.
Men kan inte sätta fingret på vad det beror på.
Eller kanske.. 
Jag vill bara börja om. 

Såg totalt rött i veckan. Gudars va arg jag var! Har gått ut över ridningen i den bemärkelsen att jag haft energi att inte ge mig. I fredags hade jag mega-problem med att få till en öppna. Förbannade vänsterbog. Gav mig när jag kände att vinden blev lite väl tilltagande. Men fick däremot till två super-språng. Megabra rygg, runda och fina. Hon bromsades säkert upp av vinden :P
Idag var första dagen på hela veckan då jag kunde rida mer avslappnat. Hon har ju dessvärre fått skav av gjorden, så det är bara att rida barbacka. men kan hålla om bättre när jag rider barbacka, verkligen "ben, ben, ben!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare