Året var 2011..

Sammanfattning av år 2011


 - gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Det gjorde hon ;)

- höll du några av dina nyårslöften?
Gjorde inte upp några löften och hade därför inga att hålla.

- blev någon av dina vänner förälder i år?
Nepp

- dog någon som stod dig nära?
nej

- vilka länder besökte du?
Inga

- är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
OHJA. Ni ska bara veta.

- vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
En hel del datum, iaf ett tag, sen bleknar dem nog bort.

- vad var din största framgång 2011?
Shiiit, tycker inte jag haft någon framgång alls i år :(

- största misstaget?
OMG. Får jag bara välja ett?

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Alltså jag vet ju inte om jag skadat mig det här året som påverkade ryggen. Har helt klart mina funderingar ang detta.

- bästa köpet? 
Swarovskipannband på GHS :) 

- vad spenderade du mest pengar på?
Helt klart Mika med dressyrsadel som tronar högst i år.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaaa något måste det väl finnas? Förutom Mika menar jag :)

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
B.la. "Give me everything"

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hrm. Just när jag skriver detta känns det som jag varit mer negativ och depp under 2011.

- vad önskar du att du gjort mer?
Levt

- vad önskar du att du gjort mindre?
degat :P

- hur tillbringade du julen 2011?
Haha, nog en av de knäppaste jularna någonsin - no more comment!

- blev du kär i år?
nja

- hur många förhållanden? 
alltid ett ;) 

- favoritprogram på tv?
Big Bang Theory

- bästa boken du läste i år?


- största musikaliska upptäckten?
Inga upptäckt precis

- något du önskade dig och fick?
Tja... (A)

- något du önskade dig men inte fick?
Objektiv, mobil...

- vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Red ute i snön på Pyttebabs

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
OHJA

 - hur skulle du beskriva din stil år 2011?
egen ;)

- vad fick dig att må bra?
Dum fråga - Mika

- vem saknade du?
Sluta fråga sånt..

- de bästa nya människorna du träffade?
Nya. Hrm. JADU ^^

- årets sötaste?
söt? no names

- årets hetaste?
oooooooooooohhhhhhh, crush ^^

- årets största kärlek?
största kärlek. Hrm, undrar om jag stött på någon sån i år.

- årets besvikelse?
Hela året faktiskt

- årets bästa?
Fin sommar?

- årets snällaste?
Vännerna? Mika?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare