Born this way

Tycker inte Lady Gagas nya låt är sådär fantastisk som man hoppats på.
Om man jämför med tidigare låtar, som ex Pokerface :love:

Dessutom har Eric Saades melodifestivallåt fastnat i hjärnan och går på repertoar... fast jag har lite kul när jag kommer på annan text - "Jutta is populääär" o sånt där roligt :P Vilken kalashumor man har ibland...



Ska försöka hinna o skicka iväg mitt manus till veckan. Så får ni hålla tummarna! Har hittat lite motivation till o skriva igen, kanske beror detta på att mitt word fungerar för tillfället? Jaja, undra hur länge det fungerar den här gången då...
Fick iaf lite bidrag till min Eurohorse-kassa  under helgen. Wiiie. Känns som att man kan leva en månad till nu :) Nej men seriöst har jag satt en budget, som inte direkt får överskridas (men har såklart en summa som ABSOLUT inte får överskridas - plan B) Bling-bling är prio nr 1 :D

Blir en jefligt hektisk vecka känns det som. H-stad imorgon, t-läkaren på onsdag, GHS på torsdag, sjukgymn på fredag.  Ja..ibland är det mycket här i livet. Men hoppet är det sista som sviker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare