Forever Now

Meriter
Hrm, Klubbmästare 2009? HAHA, nej, har tyvärr inga tunga meriter :( ÄN ;)

Det här finns i min rykt låda
Gummiskrapa, rotviska, ryktborste + skrapa, kort ryktborste, mjuka ryktborste (har efter jag klippt henne för att få fram glansen), piggborste, hårborste (till man och svans). Lite hästgodis, sax, gummiband, termometer, mankam, hovkrats..

En stund jag aldrig kommer att glömma
Mycket som är relaterat till Mika. Som när hon åkte tillbaka den 6 juni 2005 och jag totalt bröt ihop. Sen när hon kom i den marinblå hästbussen 27 juli 2005, som MIN häst. För o bara nämna NÅGRA ;)

Favoritmärke
Har ingen direkt favorit. Tycker vissa KL saker är fina, plus många JW saker. Men sen kan allt variera beroende på saken i fråga..

Bilder på mig från tävlingar


Mitt drömstall

Ojojoj! Är ni beredda? Kanske inte direkt drömstall, men om jag hade eget stall nu iaf ;) Ganska mkt inspirerat från Yvonnes stall, enkelt men ordnat. Tycker om mycket plats, man ska inte behöva trycka ihop sig. Vill därför ha två spolspiltor (vill inte vara ivägen när jag ryktar o sånt), sen en STOR sadelkammare, men massa hyllor, sadel o tränshängare :P Jag vet preciiis hur jag skulle inreda! :) Sen separat rum för foder o hö. I hörummet ska det vara en vägg fri för upphägning av höpåsar, för jag tycker inte om att ställa dessa i stallgången - den ska vara fri och rensopad! :P Sen i foderrummet ska det finns hyllor för o ställa morgon och kvällshinkar på. Tycker inte heller om att dessa ska stå i stallgången. Skottkärror och grepar/kvastar ska vara uppradade utmed väggen ut till dyngestan (gången mellan foder och hörummet) Tre utgångar. Tja, jag är nöjd :)


Varför får ridning dig att må bra
Hästarna ger så mycket. Är bara ren lycka. Jag mår bra av det, vad mer behöver ni veta?

Värsta häst minne?
Hrm, ja jag har nog många, inga direkta som ploppar upp nu förstås. Eller så försöker jag förtränga dem :P När Mika försvann ur mitt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare