Upgrade

Mina tränare
Yvonne Jonsson

Jag gillar
Hästar, motionera, djur, fotografera, skriva, vänner

En häst jag saknar
-?-

Veterinär, hovslagare, massör osv..
Varbergsveterinärerna, Yuri, Gabriella (vid sadelproblem:P) 

Fula ovanor
Har massor! Särskilt vid ridningen (A)

Jag gillar inte
Personer man inte får uppskattning ifrån (döööö), hundar som skäller, folk som inte kan parkera, falska människor. Folk som smaskar när dem äter, o folk som pratar med mat i munnen.  När saker och ting inte går som man vill..

En hoppträning
Som jag kommer ihåg? Hrm, måste ha varit på mitt älskade Hermanstorp :) Mika gick som en klocka däruppe många gånger. :love:

Jag måste träna på
Att slappna av, släppa kontrollen lite, våga mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare