Feels like flying

Tolkade med Mika idag! :)
Tolksele + tömmar = mycket att hålla reda på!
Men det gick bra. Jag satt bakom i pulkan och kände mig allmänt fånig, men aja. Hon brydde sig inte så mycket om mig eller pulkan, var mest "ush - måste jag gå?". Men det här är jättelovande! Wiiie. Ska testa imorgon igen. Fast då tar jag nog tömkörningsgjorden, så att tömmarna sitter på plats!

Ska bli slappis resten av denna dagen! Fick ju inte det igår :bigeyes: Så nu jeflar ska jag vara grymt tråkig och kolla LOTS, Fångarna på Fortet och någon film sen. Fast har kommit fram till att jag inte alls är tråkig. Har inte gått miste om något heller för den delen. Så HA! Man har tid och tänka mycket när man rider :P

Jo, har ÄNTLIGEN fått lite bra ridbilder från denna vintern! WOHO! Passade på igår eftersom det skulle bli taskigt väder några dagar. Pyttebabs är så JÄVLA söt!!!!!!!!!!!!

Älskar den hästen över allt annat på denna jord.
Obeskrivligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare