Forget about the reasons why you can't in life

 
Såg Cinderella Story (ja jag har redan sett den nååågra gånger) igår.
Chad Michael Murray.
Ja jag SÄGER då det! :thumbup:
Han var ju mkt snyggare när han var yngre, i de sista säsongerna av OTH var det inte så mycket "heeej ska vi gifta oss?".
Haha. Men visst får han tummen upp? :P
Men vart finns såna killar som Lucas Scott och Austin Ames? :love:


Har kämpat med ryggen i veckan. Fick en läkare som kollade på den. Sa att jag är överrörlig (vet jag redan) och hade en dålig rygg.
Tack.
Men remiss är skickad till röntgen. Hoppas på en tid väldigt snart! Får ont när jag går också. Suck. Måste gå till botten med det här. Göra en riktigt utredning eller något. Kartlägga. Kan inte fortsätta så här.

Jomen Emelie är visst riktigt trevlig! Har garanterat jobb till 95%. SUG PÅ DEN! Haha! Sen vet jag inte om kroppen klarar av det här. Men.. nu har jag iaf sökt, gått på intervjuer och har nästan fixat jobb. Kom inte o klaga sen för fan! Min kropp och hälsa går före ett jobb! Lönen var saftig kan jag ju bara säga. Jag skulle inte behöva vara fattig mer :) Det som händer får hända.
Det är väl meningen då.


Vår snart? Vill ha lite inspirerande vårkänslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare