Like fire in the dark

Idag var en redigt trevlig riddag. Mycket snö unde de senaste två dagarna - någon som jag ÄLSKAR. Typ nästan bara i ridsyfte, men det blir fina bilder också :P
Tog med mig lilla digitalkameran ut, han kände sig så ensam här på skrivbordet, så han fick följa med och visa om han fortfarande duger. Bilderna blev inte så skarpa och bra, men ville bara visa hur sjutton underbart det ser ut när man rider! Bra med digitalkameran är ju att man kan filma också, vilket jag såklart inte glömde bort ;)
Stundtals var det snö nästan upp till bogen på Mika :thumbup: Sånt älskar jag. Hon får sån GÅNG i snön. Det är roligast att rida i snö och vatten, men vatten blir man så jefla blöt i. Hon var ganska pigg och framåt. Fick ett fint schvung i snön så man bara sitter och njuter. :love:
Busade lite mer än vanligt, för jag skulle ju såklart dokumentera hur kul det är att rida i snön, utan någon som tar hand om det från marken. Men man har ju trixat förr, så det var bara o ställa kameran på ensilagebalarna som så lägligt fanns vid min sida.
Skoj skoj.
Imorgon ska det bli solsken, sen under helgen ska det bli regn ;( Inte kul! Jag vill ha kvar min  snöööööö, rida och fota i! Har ju fortf inga bra ridbilder på oss från denna vinter heller! *morr*

                


Kommentarer
Postat av: Frida

Fint det ser ut! Inte bara gången som blivit bättre, hon har flyttat bak vikten lite gran med. Ser ut som det blir flera LA nu till våren!?

2011-01-07 @ 09:08:56
URL: http://ponnyflickan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare