Listen to my heart

Jaha, vad duktig man har varit idag då :P Först ner till AF på den där jobbchansen. Kände inte för det, men gick ändå. Var inte någon direkt kö, så jag snappade åt mig nr 2 i intervjun :) Var bara typ in och vända (MAX 2min). Hälsa, lämna lapp. Sen skulle dem höra av sig till dem som skulle få en "riktig" intervju. Sen ringde gubben (kommer inte ihåg namnet) när jag körde hem från stallet. Intervju på fredag 9.30. Jaaa Emelie, bara o le o försöka klara dig ur det här :P Är det någon mening så är det väl det. Håll tummarna. Skickade mer ansökningar idag. Hoppas! Behöver pengar!
Sen beställde jag biljett till GBG Horse Show! :D Fick bra plats, rad 6! Nu ska vi kolla clinic med Andreas Helgstrand :thumbup: Såklart ska jag också springa mig trött på mässan! :love:

Sen fick jag preliminärt besked från analysen = bra hö! Gjorde en snabb foderstat, bra balans. Slipper köpa lusern och det dyra kraftfodret, kan gå tillbaka till mitt älskade Mustang-foder (har alltid fungerat bra på Mika).

Men sen en stor DISS till det jävla vädret ute :thumbdown: Tänkte idag att grusvägarna kanske skulle vara barmhärtiga.. NEJ. FAN! Hur kul är det att åka till ridhuset vareviga dag?? Inte ett dugg. Hoppas innerligt på regn! Är inte roligt längre. Ska lösa medlemsavg och anläggningavg när jag får mina pengar. Jävla dyrt det också :thumbdown: Hermanstorp tar 200:. för medlemsavg, HIRK tar 350 - WTF?! :mad:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare