Speed, I am speed

Har fått total dille på sportkläder! WHAT..?? och på PUMA också :P Jisses. Det är snyggt! :D

Lagom roligt att min förkylning tog om. Värre den här gången också. SUCK! Men men, nu slipper man väl det iaf ett tag framöver (hoppas jag?) Så nu blir det slappis-helg. Men klättrar redan på väggarna. Längtar efter att jogga!! Men det får vänta tills det blivit mildare ute. :(
Var på GeKan i måndags o lämnade tillbaka lite grejor. Var megalitefolk :thumbup: Sånt uppskattas alltid. Då är det roligt att gå där. Hittade en snygg text till väggen. Kollade skitbilliga skor på SkoBoo också, men hittade inga som passade perfekt - jaja, jag har mina adidas :P:P
Har jobbat med ansökningsbrev några dagar nu. Den där coachen verkar aldrig bli nöjd. Okej, jag hade väl lite o jobba på, det märkte jag när jag väl tog tid till o läsa igenom och fundera. Men jag är tveksam till att några bättre formulerade meningar kan ge mig jobb...


Kommentarer
Postat av: norpan

knäppunge. jag vill me ha såna pumakläder, det är fiiiint.

2011-01-16 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare