Time to fly

Man ser världen genom andra ögon när man upplever sånt som man inte är van vid. Andra människor. Deras hästar. Deras problem. Är så himla lättad och glad över min häst.
Är så himla lättad och glad över min tränare.
Är så himla lättad att jag har en underbar häst.
Är så himla lättad att jag har BRA hjälp runtomkring mig.
HATAR folk som inte visar uppskattning när man försöker hjälpa till.
Avskyr sånt.
Tänker inte lägga två fingrar i kors för sådana! Har varit med om det så många gånger.
Tar enormt mycket energi.
Energi som jag kan lägga på annat som är viktigare för mig.


Har uträttat mycket idag, tycker jag iaf. Foder är roligt! :) Man kanske skulle söka till Hippologen och utbilda sig inom foder? Hrm. Ja, inget är hugget i sten!
Imorgon är det dressyrträning :D Wiiieee. Är TRE månader sen nu! Taggad? OHJA :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare