Be honest and do good shit

Börjar med gårdagens dressyrpass.
Blev bilder :)
Massa, massa bilder.
TÄnkte att nu jävlar drar vi på vita lindor och vitt schabrak, nyinköpta tävlingstränset med bling-bling pannbandet. Hela fadderullan!
Hon är så jävla fin i vitt. Upptäckte detta for real igår. Här ska allt inköpas mera vitt!!! :D
Kändes finare än i tisdags också. Mjuk och fin, lite tung emellanåt.


Idag har hitlls varit en bra dag! Jättebra väder! Molnigt och inga blinningar. Hon har fått stå inne under natten, så jag kunde med gott samvete rida henne nu på fm. Som sagt, jättebra väder. Inga otyg i luften, tom lite regnstänk. Perfa lix!
Skrittade en lång runda, blev ner på banvallen sen. Mycket mycket öppnor, slutor och skänkelvikningar.
Har faktiskt haft väldigt bra fokus den här veckan (ja än så länge). Vet precis vad jag ska göra med henne och hur jag ska få henne dit jag vill. Ibland får jag såna veckor då poletten faller ner och då känner man sig minst sagt taggad inför nästa vecka!
Men hon kändes fin idag också. Lite piggare och fick mera "uppförsbacke" än vanligt :P Härligt. Vet precis vart jag ska parera med skänklarna och hon svarar för detta. Har som sagt liite svårare att ta stöd i högerhanden, men vi jobbar på det. Sen har jag en rad massa olater som också ska tränas bort, ibland tänker vi mer på det, ibland mindre...

Kollar olika bröllopskort just nu. För o få lite inspiration. Hoppas att min lilla skitkamera håller måttet bara.. Och jag :P

Blir bara till o chilla den här helgen - gött och välförtjänt!!! Som sagt, fullt fokus på ponniihesten just nu.




Kommentarer
Postat av: norpan

jag vill ha glass!!!!!!!!

2011-07-08 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare