Fokusera på sånt du kan förändra

Fokus = resultat

Ännu en pik till att jag inte ska se bakåt. Jag ska inte fokusera på det jag inte kan förändra längre.
Ännu en otroligt givande föreläsning!!!
Mår så himla bra efteråt.
Får så mycket energi.
Ämnet är så jävla intressant, för det ligger så nära till hands.
Så jag psykar mig själv lite just nu genom att kolla på saker jag INTE borde kolla på...
Tänk den dagen då man bara kan "borsta" bort problemen och sakerna som tar energi. Se framåt.
Se möjligheterna.
Se morgondagen.
Fan va djuup jag blev?
FLUMM :thumbup:
Tror det här ämnet är något jag ska spinna vidare på - helt klart!


"Jobb är det bästa mot sorg" - kan stämma delvis.
Vet ju att när man har mycket o göra (jobb, skola etc) ja då tänker Emelie mindre :P
Inte direkt sorg, men mycket just nu. Vill bara ha ett fokus just nu...

You're the closest to heaven I'll ever be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare