Happiness is taking things as they are

Idag för 7 år sedan satt man i bilen till Kisa. 30 låånga mil till Östergötland. Jisses. Tiden går alldeles för fort ibland. 7 fucking jävla år! Då var jag 14. Hihi - fjortis :P


Visste du..
att jag vill ha - mycket!
att min senaste kyss - ägde
att jag lyssnar mest på - strunt
att jag pratar - ytterst lite på morgonen
att jag inte gillar - mycket
att jag avskyr när folk - är dumma/elaka/falska etc etc
att kärlek är - fint
att jag gillar att - pussapåminponniihest
att jag alltid kommer att - vara den jag är 
att jag är hemligt förälskad i - om det är hemligt ska man väl inte tala om det?
att sist jag grät var - oj
att min mobiltelefon är - svart och schleeeet
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om igen :P
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - varit ute i regnet
att jag just nu tänker på - vad orättvist livet är ibland
att i kväll ska jag - chilla!! :) att i morgon kommer jag - sova :)

Jag:
Är singel? mjao
Svär ofta? nja, kanske?
Sjunger i duschen? alltid ;)
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? eh, kanske
Skrattar åt dina egna skämt ? hrm
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? oh yeah :P

Har du:
piercingar? nope
Syskon? yes
Jobb? nja?
För många vänner? nejdå
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? yes
Bra självförtroende? nja
Sagt "jag älskar dig" till någon? yes
Varit kär? klart
Gjort något olagligt? låt mig tänka
Somnat i skolan? nästan
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? haha
Sett en fallande stjärna och önskat? alltid!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ohja!
Smugit ut utan lov? nej?
En hemlighet som ingen annan vet? Ja
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? jo det har hänt
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha ^^
Blivit generad inför folk? jo men lite
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja
Ätit musslor? Nej
Färgat ditt hår svart? nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? gooo with the flooow
Ska du göra i helgen? chill
Har du för kläder på dig? kläder
Gjorde du igår? red heeest, träffa bröllopsfolk o lite sånt
Ska du göra i sommar? allt och lite till
Åt du senast? YOGHURT
Har du för mobil? Sony Ericsson
Vad köpte du senast? en cola? 




 


Kommentarer
Postat av: norpan

du e rolig du :D

2011-07-08 @ 19:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare