In my dreams

Asgarv åt min dröm. JISSES! Kan bara le och skratta.

Måste först och främst ge mig själv cred. Har lyckats hålla hästen i bra hull under sommaren (jag vet den är inte slut än, men är snart inne i augusti). Lite gräsbuk har hon, men den sväller ner under timmarna hon står inne. Så :thumbup: för mig :)
Några chill-dagar i ridsyfte nu, skritt, tömkörning och igång först igår. Klättrade och galopperade längre sträcka, plus lite dressyr förstås. Tänkte hoppa idag, men det öser ner just nu, så... Vill inte använda transporten heller, tvättade den igår. Duktiga jag :) Sen vettefan om det blir något KM nästa helg, ingen propp eller något ute :(
Klubbyte???

Planerar resa till Trollhättan faktiskt. Eller planer -> funderingar iaf :P Hälsa på Sara, lite miljöombyte etc. Kan inte vara borta från min ponniihest :blush:
Tänkte sätta mig och göra färdigt de sista bilderna nu. Har deadline till onsdag, sen är det kört. Bilderna från kyrkan blev inte bra, där syns det vilken amatör jag är. Jaja, var bilderna före som var viktigast. Sen redigera lite egna bilder och slänga upp.
Lite rastlöshet finns det allt.
Får se vad kvällen har att bjuda på.


~ När två själar vill vad två kroppar kan ~


Kommentarer
Postat av: Anonym

you will be there with me

2011-07-24 @ 12:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare