I, yeah I believe in destiny

Måndagar är schleeeet-dagar.
Ganska slappt att sitta vid datorn dock. Ska egentligen göra något helt annat, men känner mig färdig med allt. Dragit ner på tempot i den bemärkelsen :P

Fick inget bra avslut på ridveckan. Var lite tung och trög, men bara o ta nya tag till denna veckan. Den här veckan viker jag inte för något. Allt eller inget.
Hela helgen har varit chill. Inte så svårt som jag trott faktiskt, men lite rastlös var jag emellanåt. Var superduktig i lördags morse och tog en lång promenad med Frossa :) 45 min (duuuktig Emelie) Nu blir det några helger framöver då det är fullt ös!! :) Har massa goa bilder o ladda in från i lördags men har (hör och häpna) inte hunnit än! Ska ev ner o kolla på objektiv någon dag - får se vad det kostar.


Har under de två senaste åren upptäckt hur sjukt tacksam jag är för min häst. Om jag ska bli lite djuuup :blush:
Nej men handen på hjärtat - hon är guld värd. Hon hjälper mig att hålla mig ovan vattenytan. Ni anar inte. Hon är allt. Hon är min enda trygghet och stabila punkt här i livet. Andra kanske säger sin familj eller så, men nej, min ponniihets är min trygghet. Hon finns alltid där. Hon kommer alltid att finnas där (...) Jag vet att hon inte alltid kommer att finnas där, men när det gäller det - ja då lever jag i nuet. Tänk om jag kunde göra det lite oftare? Djuren lever ju i nuet. Dem tänker inte på morgondagen eller gårdagen. Dem grubblar inte och överanalysera allt.
Hon betyder allt.

Sen måste jag nog göra något. Och nu pratar jag om att verkligen göra något! Livet bara går och jag består!
Hästen är flyttbar. Hon är det enda som binder mig här. För faen - våga ta steget.
Hrm, mycket djupa tankar så här på morgonkvisten... Tänk vad mycket som rör sig i min hjärna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare