The sky is the limit


Aha...Det är en sån dag idag.

Då livet leker. Solen skiner. Allt är kanon. haha - INTE!
Näh, inte ens föreläsningen för Joakim var rolig. Bara tråkigt o påminde starkt om skolan. Wiiee..öh? Ola var inte där heller.
Sen har dem flyttat KMet!! Vafan! Blir så FEL i mitt tävlingsschema. Får välja vad jag vill starta.
Hände alldeles för mkt i går. Blev för mycket tankar. Har sovit dåligt också.
Vad ska jag ta mig till?

Jag säger det igen - går inte det här igenom så jävlar blir det drastiska åtgärder. Nu får jag mena allvar. Nu eller aldrig.


Har iaf två ponnyer att sköta nu. Eller Evita är inte så mycket jobb. Rykta och skritta vid hand. Vill inte rida henne. Tänkte skritta henne vid hand tills imorgon, sen vila torsdag, sen ev. rida henne - men lutar åt att skritta vid hand hela helgen. Hon är ju betydligt mindre än Mika. Visst hon orkar säkert, men eftersom hon stått så länge.
Min egen gris ska rida dressyr idag, uteritt med galopp imorgon, tömkörning på torsdag, klättra fredag, hopp/dress lördag och uteritt söndag.
Som sagt, blir fel i schemat tack vare min underbara klubb :thumbdown:
Så nu är det en PG den 11 aug, sen RIKS 13 aug, 14 aug är det dressyr på HIRK, sen den 16 är det KM i hoppning. Lite mycket va???
Vet inte vad jag ska välja och välja bort... Inte KMet iaf. Och Riks har jag redan anmält mig till. Frågan är om hon orkar så mycket på några dagar????



Kommentarer
Postat av: Frida

Välj bort programridningen och dressyren på Hirk, det är mitt råd.



Kn du inte skriva mer om Evita?

2011-07-27 @ 21:46:26
Postat av: norpan

ikväll ska du titta på fiiiina pojkar, hehehehehehehe

2011-07-29 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare