What if

Min vanliga tur. Nu när man börjat jobba blir det solsken och ska tydligen bli det heeela veckan.
Jaja. Jag överlever.
Vill också åka till Kreta - får bli planer för nästa maj-juni :) Och det SKA bli av. 
Har varit en mjukstart på den här jobbveckan. Synd att jag inte fick jobba samma period som Esra bara :P Det här med flex är jättebra, då jag har lite planer och måste flexa bort några timmar - troligtvis. Men börjar tvivla på mig själv dock - eller allt. Lyssnar väldigt mycket på min magkänsla ;) Brukar inte ha fel.

Mika har ju som sagt gått in i sitt uuuutråkiga sommartugg :( Allmänt trött och seg - men vi kämpar på. Är ju det där med att hon iiinte tar stöd i högertygel. Aaaah, så frustrerande! Blir mycket flytta och fram för skänkeln, men icke. Tömkörning är nog det bästa just nu, får då kan jag driva henne på ett helt annat sätt utan att behöva tänka på min rygg. 
Blir inte tävling den 14:e, dissar den. Ev. programridning 11:e för o kanske rida igenom lång bana så jag har det gjort. Sen RIKS sen KM.
Så innan dess blir det lite mer ös - det måste det bli. Växla upp en hastighet.

Evita skrittade jag senast i onsdags. Ska få sig en längre runda idag.
Fick förfrågan att skriva lite mer om henne.
Korsningssto (bl.a russ) född -94. Inkörd och kan skolorna och har en väldigt trevlig inställning tycker jag. Öronen fram när man är ute och går och tycker det mesta är intressant. Har fått intrycket av att hon inte tycker om man när man daltar med henne? Eller är det bara för att jag personligen inte tycker om det?
Jaja. Kanske inte världens lämpligaste barnponny, har en fasad att verka otroligt sur och bitchig (men hon är ju tjej:P) Mika har också en sån fasad - iaf rejält bitchig i stallet.
Har sina egna idéer och är en bestämd dam, måste ha en mycket bestämd ryttare, som inte viker för hennes egenheter. Är ca 135 cm i mkh så liten C ponny. Är betydligt kortare byggd och mindre än Mika, så vågar inte rida henne ifall hon dör :P


Var på Vareborg och shoppade loss på jordgubbar, hallon och sånt innan. Såg snygging NUMMER 1!!! OMG. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare