All in my head

Håller på o väljer låtar till den nya bil-cdn. Har lyssnat sönder de andra två alldeles för länge nu. Fan att man inte har bilstereo m USB-port asså. Måste bara säga att göteborgare är :thumbup: Ska allt ta o gifta mig med en :P :P Göööörgoooa och trevliga. :)


ÄR: Positiv
GER INTRYCK AV ATT VARA: positiv? glad, ambitiös ;)
KAN: massa saker
BLIR GLAD AV: positiva händelser.
HAR: stora drömmar
VILL HA: Mycket tur,
SKULLE VILJA: bli bäst.
TYCKER OM ATT: Chilla
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: mohahaha - heeestar
BRYR MIG OM: De som är värda att bry sig om.
TRIVS MED: Att vara den jag är
KÄNNER OBEHAG INFÖR: Opålitliga och oärliga personer, förändringar
PLANERAR ATT: köpa en dressyrsadel?
BOR : hemma
KLÄR MIG GÄRNA I: jeans
ÄTER GÄRNA: mat
DRICKER GÄRNA: olika
TRÄNAR: alldeles för lite själv ^^
TITTAR OFTA PÅ: helt onödiga saker..
LYSSNAR OFTA PÅ: musik
LÄSER: inte så mkt längre





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare