Colours of my life

Speeedad?
Njae, inte så mycket längre. Men studsade runt lite innan.
Sovit knappt 6 timmar. Närmare 5 tror jag :P Shiiit. Kroppen vet att den ska upp och vill verkligen inte sova då.
Sen var hästarna redan ute när jag kom vid 8. Jävla tur att jag skulle till HIRK, annars hade det blivit krig!
Kul o vara funkis. Fick go energi av att titta på alla hoppeliskuttekipage. :) Blev redigt hoppsugen om inte annat!!! Många fina hästar som jag bara ville haaa.
Kände mig helt groggy när jag åkte därifrån dock. Nacken, huvudet, yrsel, lite hunger, trötthet. Yepp - u name it. Blev lite senare än beräknat också.

Fick ett bra avslut på den här vecka ridmässigt tycker jag. 
Blev en långtur i skogen - härligt.
Sen kände jag av dressyrformen, då hon piggnade till rejält (hemväg). Fortf mycket att hon hänger i vänster tygel och inte tar ärligt stöd i höger. Gick tillbaka till basic, inte pilla med handen alls, utan via skänklarna styra upp henne och framförallt - ut till högertygeln. Kände en minimal skillnad åt det bättre när jag flyttade henne undan vänster sen. Inte lika mycket hängade i vänster och liiite mer tryck i höger. Framsteg? :) Ja man får ta det lilla som ges.
Såna där små guldkorn som man lever på.
Hade en go känsla o takt i kroppen under hela ridturen - ännu mera härligt. Jag blir taggad på ett bra sätt efter man har tittat på massa andra som tävlat :P
 


Kommentarer
Postat av: norpan

vi måe åka utomlands snart. ska kolla hur mitt sommarschema ser ut imöra :p

2011-06-20 @ 12:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare