Don't you wish that you where there?

Hur fungerar människan egentligen?
Fick verkligen den här tanken att gro idag.
Väldigt givande föreläsning. Dem tre timmarna flög förbi.
Kanske inte låter vidare roligt, men var intressant och kändes lite som "flumm-tankar" (som jag älskar så mycket:P)
Ska testa några av sakerna han talade om ;)

Så fick goa och bra energier av detta - som har hållt i sig heela dagen :) Ingen som har påverkat mitt manus negativt än iaf :P

Blev ingen direkt skogstur i stallet. Dem jävla kräken har börjat komma, så nu gäller dett att rida fort och på öppna ställen :thumbdown:
Men kände allt av henne i dressyren ändå. Fint, försöker det här med ytter igen och korrigera med enbart skänkeln! Tappar bort mig ibland, men kändes bra.
Blev mycket öppna på hemvägen och kände av slutorna också.  Eller ja, sluta-tänk :P

Ryggen har varit kass sen jag slängde i blindbroddarna i tisdags. Aaaj. Alltså stelt mot jävligt ömt.
Inte kul.
Men nu känns det som att det börjar avta.
Just det - var ju på Pay n Jump igår!
Gick bra!
Clear Round!
Var inte lika pigg som sist, men svarade fint fram för mina skänklar och jag var taggad och kunde hålla igång henne mot hindren - duktig av mig måste jag säga. Bara träning och träning för att hitta känslan nu.
KM nästa?
Hade velat hoppa henne en gång till på gräs innan, men det kan vi nog ordna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare