Man lever bara en gång

Detta mottot levde jag efter häromdagen :thumbup:. Får leva efter det fler dagar.

Är verkligen skitskraj att svara i telefonen nu, för då måste jag ta beslut!! NEJ! Så därför är det ljudlöst som gäller :P
Hehe. 
Nej men jag + beslut = jobbigt...
Sen hatar jag o ha häst på sommaren.
Hur klarade jag det förra sommaren?
Hon var inte ute en enda natt, trots värme och blinningar.
Hrm.
Det ska fungera igen.
Om jag så ska köra fem gånger om dagen så tro fan att det ska fungera!
Hoppning till veckan - wiiee. :)
Red en stund i skogen igår, mysigt värre. Var megatrött så var lite slappt, men kände ändå av dressyren på hemvägen. Kändes fin. Inga händer, försökte att slöppa kontrollen över vänsterhanden och rida med skänklarna - till handen.

Känner att jag behöver massage nu. Har inte varit hos sjukgymnasten på jättelänge, men överlever faktiskt.

Sen funderar jag på om jag skulle införskaffa ett till objektiv, eller om jag klarar mig på det jag har - tills vidare? Men samtidigt, om jag ska fota lite viktigare evenemang så vill man att det ska bli bra.
Men ekonomin tillåter inte riktigt det.. Tufft läge?



Blev lite fotande i fredags, men fick inte till den DÄR bilden på Mika. Jaja, inget slår 2008 än ;) Men måste ta tag i vår fotosession nu!!


Kommentarer
Postat av: norpan

jag levde efter det mottot idag, va ganska kul heheheheheheheheheheehehehheehehe

2011-06-29 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare