Mistakes

Ärlig ledighet tills på tisdag :) Sånt gillas.
Har varit på.."dagis".. so far :P Har fler som använder samma ord.
Håller på o ta tag i det här nu.
Igår var en skitdag. Tråkig, seg, värk - inget kändes bra :(
Fick ful jävla bonnabränna på armarna också - ska fixas i helgen!
Sen vet jag fortfarande inte vad jag ska göra. Eller jag vet nog egentligen, men jag ska bara reda ut alla trådar. Så har sagt till mig själv att jag får göra dem misstagen som kommer upp, måste ta mig igenom det isf. Låt mig göra dundermisstag och ångra mig sen - får lära mig av det.
Måste göra det som känns rätt - frågan är bara vad? :blush: Vissa saker vet jag väl - men måste göra misstag (har jag inte redan gjort massor?)

Det här med ridningen känns lite knackigt också. Eller jag vet faktiskt inte. Känner sig så hopplös. Varför har vi hamnat här? Nu? Varför? Alltså det kanske aldrig har känts bra, bara en falsk illusion?
Det gäller väl bara att komma på spåret igen och hitta flyt och känsla - som innan. Då går det nog lite lättare. Hoppas jag.


Vill fota bilder som ger en känsla.
Vill fota djur och natur.
Vill fota det jag brinner för - inte det som känns jobbigt.


Kommentarer
Postat av: norpan

varför får jag inte följa med till falkenberg? elaking!

2011-06-04 @ 14:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare