What doesn't kill you makes you stronger

Ska vara funkis på HIRK imorgon, ska tydligen bli ösregn. Kuuuul..... Eller inte.
Jaja, sista gången för mig i år = GÖTT :) 
Behöver inte gå till dagis på måndag heller = nice! Halvdagar på tis o ons, sen heldag torsdag. Sen var det tydligen midsommar - igen.
Ja vad händer på midsommar gott folk? Känner mig TOTALT dissad :( Ändra på detta??

Träningen i torsdags var iaf rolig :P Var bara jag, så gjorde mer dressyr än hopp (behövligt med dressyr nu). Var mycket energi från allas sida (eller njeee, inte Mikas, fick ett damryck och fluffade upp sig, men gick över. Fick grymt härliga språng utan rygg :P)
Men jag o Yvonne var iaf pigga/ettriga :P
Ska fortsätta lite på samma spår, öppnor, sluta, sidvärts, övergångar o tempoväxlingar. Sen ännu mer variation. Inte fastna i samma spår - har lätt för detta ;)
Idag blir det tömkörning, uteritt imorgon.
Sen nästa vecka är det hoppeliskutt på HIRK! :D Gräsbanan. 70 denna gången! Sen är det tävling den 17 juli - sen... KM i hoppning den 30:e Juli.
Lagom uppladdning känns det som.
Har dock märkt att jag behöver en dressyrsadel. Kommer inte rätt m skänklarna för optimal drivning, hamnar rätt för hoppsadel, men lite långt bak?. Jag jobbar på det..?

Mika ville inte vara med på kort häromdagen. Var lite trött efter ridningen så blev inte många flashiga kort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare