Answers

Jaha, jag visste väl att det var något fel.
TVÅ diskbråck i ryggen, varav det ena går ut i nervroten i ryggen.
Inga jävla mjukdelar här inte. 
Jag visste det!
Frågan är bara - vad händer nu?
Ska ner till AF imorgon bitti, dem får lösa det här. Med jobb och liknande. Fortfarande osäkert.
Ska som tur är ner till Halmstad imorgon också, för höra mer.
Kan inte säga så mycket mer nu, innan jag vet mer.
Fan.
Det här börjar bli lite större än att bara hålla hästen i bra vikt.
Lite för stort för mig överhuvudtaget.
Kan inte tackla det snart.


Men var på Tullstorp igår! Nej, inga halvblodshingstar för min del. Men tyckte att det kunde vara kul o göra en utflykt. En i stallet som var intresserad av Flash Dancer (mer om denna herre senare!).
Fick inte till någon bra inställning på kameran dock. Är svårt att fota i ridhus. Såg jättebra ut på displayen på kameran, men sen i datorn :thumbdown: Sen var det ju dels synd att Briar inte var där (utlånad till Holland) sen att det inte var vår/sommar, hade blivit så mycket bättre då.
Jaja.
Fina hingstar.
Blev helt totaltkär i Flash Dancer. Var inne och hälsade på honom i stallet.
Det bara SKREK Emelie om den hästen :blush: SNYGG som satan. Fint, underbart huvud. Bra psyke, lagom hög, lite busig och ville såklart stå i centrum.
Ohhhh vad jag VILL HA en sån häst.
Mamma köp en sån hest till miiiig :P

Redigerade bilder finns på FB och på Pixbox (typ snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare