Feel the wind on your shoulder


Testade ny stil på texten. Har inga roliga stilar :P.
Jag VET, jag har redan tusentals såna här bilder, med solnedgångar, men jag kan inte hålla mig borta :blush:
Är bara så underbart, blir lika betagen varje gång jag ser det :)
Fick till bättre färger denna gången :thumbup:

På väg hem från Halmstad idag körde vi kustvägen. Jag säger bara MUMS. Massa fotopotential. Ja jag vet ju vart jag ska åka längre fram i vår och fota ;)
Fast Halmstad hade ju inte varit fel va? Ja alltså flytta! Wiie, hade varit spännande. Börja om från noll. Om jag bara vågade. Men det är jättefint faktiskt. Dream on...:S
Fick ringt och bekräfta min anställning innan idag också. Duktig. Jaha, slaveri i 6 månader. Jaja, sova det kan jag göra sen? Ush. Bara håll ut. Det blir säkert bra. Är det meningen så är det. 

Men guud va trött jag har varit kroppsligt idag. Red innan i fm, men shiit, hade ingen direkt ork. Fick verkligen anstränga mig för o tänka o samla ihop henne. Som TUR var så var hon på bra humör idag och gjorde mycket av framåttänket själv, då kunde jag samla ihop energin istället.
Hon gör mig komplett :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare