Feels a little crazy



Kliade lite i fingrarna igår. Solen sken från en klarblååå himmel. Klart att kameran skulle med till stallet. Bara o linda på med vita lindor och tränsa med bling bling pannband. Wiiee va kul jag har. Haha. Nej men ville se hur det såg ut. Dock är hon inte i optimalt fotoskick just nu, manen är inte rörd sen november (och den verkar inte växa heller...) sen håller hon på att sätta sommarpäls plus fällning. Jaja, men det blev ändå hyfsade bilder. Dock la batteriet på kameran av :thumbdown: i slutet, det är det värsta med att ha utbytbara batterier (alkaliska) i en systemkamera..:( 


Insikt i livet är bra.
Kanske att man kommer på saker som andra sagt till en under längre tid, men man slår dövörat till. Det är bara det att allt i kroppen måste samarbeta och komma på en förnuftig lösning.
Men som alltid har jag bråttom.
Lugn.

Sen ska jag tydligen ner till Campus imorgon, för att min coach vill att jag kommer på vad jag vill göra i höst. Jaha...men är det inte det du är till för? :O
Vilket jefla samhälle alltså.
Nu ska jag äta, sen blir det stallet. Mika är det enda som är stabilt i mitt liv.
Det enda som ger mig lycka.
Riktig lycka.


Kommentarer
Postat av: norpan

mika e söt :D

2011-03-07 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare