Living for the moment



Hade en gó dag i torsdags. Måste börja med den. Inte så mycket hästrelaterat faktiskt. Fick ont efter träningen. Ovanligt? nej.
Jaja, återkommer till det.
Klar i stallet tidigt, sen hem - chilla. Har varit grymt duktig i veckan och gått massor :) mellan 40-60 min varje gång. Malin ringe när jag var ute och gick i solskenet i torsdags. Vår? Bara tjöt m Malin, hon kan verkligen slå ihjäl minuter :P Ja annars hade jag väl aldrig klarat sommaren 2010! Sen hem och kolla OC! NOSTALGI :love: Var väldigt härligt att bara sitta i vardagsrummet med strålande solsken och kolla OC och sen fick jag ett anfall o högg in på glass (AJA BAJA!). Okej, kanske inte låter så flashigt, men var bara så härligt. Fick mig att tänka tillbaka hur det var innan. Suck.
Sen fick jag damp i stallet när jag skulle ta in Mika och tog tag i hennes man! Haha! Ryckte den faktiskt bara. Hör och häpna så blev den ju FF kortare också! :O Cooooooooooooooolt :cool:

Fick nålar i ryggen i måndags också! JÄVLAR - smärta! Ajajajaj! Men både tisdag och onsdag var ganska lugna gällande värk och smärta i ryggen :thumbup: Men såklart höll det inte i sig. I torsdags var vi tillbaka på ruta ett igen.
Alltså hur ska det här gå om jag inte kan rida med sadel och knappt utan??????????? VAD SKA JAG TA MIG TILL!??

Sen vill jag inte jobba på VB. ;(
Ja det är lika bra att allt går åt helvete nu, för det kommer ändå att göra det sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare