Spread the news, I'm gonna take the fight



Halmstad idag igen. FY FAN vad ont jag fick! Var väldigt spänd i högersidan, han vred om den där jävla nålen bra länge. Muskeln släppte inte nålen. Blev jätteöm i musklerna och kunde knappt vrida huvet efteråt :S Ja vilka problem man har alltså. Men är fortfarande sjukt skeptisk mot honom. Får ju inga svar. Kan jag inte bara få svar att så här är det, därför blir det så osv.
SUCK
Sen tänker jag INTE, verkligen INTE försöka mer. Nu har jag fått nog. Jag har försökt men fan heller! Ush! Blir så besviken. 
-.-
Var inne en runda på Eriks efter Halmstad också. Men hittade faktiskt inget roligt. Kollade på JW ridbyxor, men tyckte inte om materialet. Visst, jag skulle lätt ha kunnat haft 34 i stl (yay!) men var lite scary material. Nej, jag nöjer mig med de klassiska ridbyxorna. Tack. Kollade såklart på JW hjälmarna också. Men tycker inte om hur stenarna sitter runt rosetten, dem ska sitta så här:


Mika gick bra idag. Fortfarande framåtanda. Var ganska pigg också, så fick verkligen använda insida lår. Ska se om det blir lite finare väder i veckan, då ska Mika få vara fotomodell! :cool:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare