110511

Varning för CRAZY ponnii! :) Haha, helt sjövild idag kändes det som. Har ändå minskat ner lite på müslin (så att hon inte lägger på sig). Känns bra att veta att hon klarar sig på det lilla och ändå har energi till att arbeta med :)
Kan ju inte påstå att jag fick särskilt mycket kontakt med henne. Var inte så mycket lång och låg form, nähä glöm det! Ibland kan jag ta att hon är på bus-och-spring humör, men just nu vill jag ha henne i låg form, inte hög och avknäppt!
Jaja, för att visa att hon kunde bjöd hon på några underbara metrar av en härlig trav då hon tryckte ifrån och var lång/låg men inte tung. Haha, det lilla fick jag, inte mer :P Bara för att överbevisa matte att hon VISST kan gå som jag vill, men inte just idag.

Tänker ta tagi träningarna nästa vecka. Men vill befästa saker och ting lite mer.
Tänker faktiskt hoppa på HIRKs Pay n Jump på tisdag! :) En låg höjd på gräsbanan, för o hitta bjudning och att hon ska tycka det är kul.
Hoppade lite igår, vill ha tryck fram till bettet, flygplan startar, ah massa sånt. Hoppade lite "höjd" också. Vågade mig upp till 70cm :P Två språng på räcke, men hon bjöd fint :)

Ska på intervju imorgon också - duktig jag är va? Jaja, får först se vad det är för något!
Fick hem mitt täcke idag! Fint svart tävlingstäcke med ornamentsfäste bak och dolt knäppe fram. SCHNÖGGT. Hoppas att det passar nu!
Träffa Emma senare idag också, yepp. Ska in på AF o lämna in papper också. Sen MÅSTE jag börja skriva på min besvärsbeskrivning. Jisses. Men det är svårt... Har aldrig haft svårt att skriva innan :(

Får se på tävlingsfronten, hade ju velat ut i juni, men får se vart vi är då. Ingen stress här inte!


Kolla ALLA redigerade bilder från helgen på PIXBOX! Kolla länkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare