Do I ever cross your mind?



Hon var suprefin igår!
Blev taggad så fort hon kom på gräset :) Underbart! Fick sån jävla bra känsla.
Hon gav mycket själv, så jag kunde hålla henne mellan hand och skänkel fram till hindret. Visste precis när hon skulle hoppa av och om hon trampade av för tidigt eller skulle trampa om - synk eller vad? :D 
Red henne ganska låg på framridningen, men inte tung och igång bak (hoppas jag? - annars skulle väl det kännas i handen..)
Kände efterpt att jag lätt kunde hoppat 80 ;) Men lika bra att behålla den här underbara känsla till nästa gång.
Tycker ändå att ridningen går bra framåt nu!
Bara ren lycka och kärlek till den hästen.
Hoppträning imorgon och sen tänkte jag ta dressyr nästa vecka :) Är vi på banan igen?
Japp!
Men jag kör nog tävlingsstopp i juni också, lite synd, men lika bra att göra det här RÄTT nu.
Kanske programridning den 8:e, men vet inte vilket program än. Hon har ju inte direkt någon tävlingsform än, men vill inte höja upp henne för fort, hon orkar inte det än.

Känns liiite som att surfa på vågen just nu - istället för att typ vara under vatten. Håll alla tummar som finns! Hoppas hoppas hoppas! Lite medvind? :)

-.-.-.-.-.-.-.-.-


DAGENS KLÄDER: Ridbyxor, jeans, stalljacka, stalltröja, skinnjacka, t-shirt från cardigans, svarta o vita adidas, stallskor, ooorka!!!
DAGENS FRISYR: fläta + uppsatt
DAGENS VILL HA: dagens prio no 1 - pengar (vill ha mkt;))
DAGENS KÖP: glass
DAGENS PLANER: kolla film! (hey, klockan är nästan 20 :P
DAGENS BÄSTA: Ponnybus och träffa Lisa
DAGENS SÄMSTA: Kallt + ryggsmärtor
DAGENS ROLIGASTE: Gamla minnen
DAGENS LYCKA: Oj! Vågar jag inte säga - än :P
DAGENS HUMÖR: OK :)
DAGENS LÄNGTAN: ojojoj - vågar man säga det?
DAGENS FUNDERING: Hur lång tid det kan ta tills jag kan höja henne i form? Om min kropp klarar av en terrängträning? Om den ens klarar av att rida?
DAGENS BEROENDE: Pooooonniiiiiiii :love:
DAGENS SAKNAD: :(
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Big Bang Theory, tänkte kolla One Tree Hill också :)
DAGENS MÅSTEN: Sova. Hästen.
DAGENS MOTION: Promenad + rida
DAGENS VÄDER: molnigt, grått, blåsigt, lite sol
DAGENS GODIS: Glass
DAGENS LÅT: Lipstick? 

 


Kommentarer
Postat av: Yvonne Jonsson

Tummen upp och ett riktigt nice kort :)

2011-05-21 @ 23:14:20
URL: http://www.dalabergsgard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare