Drömmar är bra. Att förverkliga dem är bättre

Kände första gången igår att nu är det hög tid för dressyträning igen. Tur att man ska ha en imorgon :P
Nej, men har inte haft riktigt AHA-feeling på någon vecka nu. Vi har väl säkert befäst en del och då måste vi gå vidare till nästa steg? :) 
Hoppningen i torsdags gick bra. Visste att jag inte skulle få lika bra känsla som i tisdags, men hon kämpade väl. Ja matte också :P Kändes fin i galoppen efteråt också, såklart när man ska visa upp va knackig hon upplevs annars!
Känner mig dock sjuukt nöjd med hagen iaf! :thumbup:
Har gjort en liten ruta till henne, som jag veckoligen ökar upp med typ 2-3m. På så sätt kan jag hålla henne i någorlunda bra vikt :) Yeah. Det HÄR fungerar, inte att jag slutar med det! Gör mig lite lugnare också, annars är sommaren ett helvete eftersom hon sväller ganska fort. Men peppar peppar - so far sooo good :)

Sen har jag hamnat i en sån här underbar "neeej-period". Hrm. Vill inte något. Nej det vill jag inte göra etc.
Jaja, får gå dit på måndag o kolla läget.
Känner lite så inför VP också, men tvingar mig själv att ge det iaf en månad, världens möjlighet lix! Måste tänka så! Kände mig duktig efter förra veckans galenskaper. I söndags fick jag slappa, första gången på heela veckan. Var ju död i ryggen efter måndagen och det höll i sig varenda dag - inte bra :thumbdown:
Göteborg den 9:e - får se vad dem säger där.

Vill fortfarande ha en dressyrsadel till Babs, hur det nu ska gå till. Tycker att sadeln börjat röra på sig lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare