Hit and run, then I’m gone

Har varit flitig hitills idag - hoppas på några timmar till med mycket energi :)
Fick ett bra dressyrpass idag också. Det har inte känts lika bra denna veckan som förra. Jag trodde nog att denna vecka skulle bli ännu bättre än förra, men nej, sån tur har man aldrig. Har varit lite mer seghet och liknande. Men idag till slut fick jag känslan i handen - igen! 
Lång och låg i formen, inte tung. Hatar galoppen numera, blir så SJUKT knackig och det enda jag kan försöka göra i det här läget är att få henne fram till handen. Hon är faktiskt väldigt jobbig att parera med bara skänklarna, känns som att jag får dra runt henne.
Men hon var fin! Blir jättefin i halvhalterna och trycker ifrån. Fick fin trav i slutet också, då hon sänkte sig mer och tryckte ifrån.
Mums.

Ja beslut, beslut. Jag är fan inte riktigt klok ibland! Men jag vill inte :blush: Det löser sig. Hoppas jag? Det måste det göra.
Ska bara komma på vad jag vill göra...
Kanske kan få en känsla nu? Tänkte åka till mitt älskade Hermanstorp och fota terrängen - wieee. Innerst inne vet jag nog redan vad jag vill - men det är drömmar.
Dagsfärska bilder!
Tänkte framöver fixa en fotosession på moí och Pyttebabs :D


Håller en extra tumme för Irland i kvällens ESC. Sjukt rolig låt! Lätt att den blir perfekt musik till något dressyrprogram, eller ännu bättre - hoppning/terräng! Ska bara ut o hoppa nu då :P


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: hehe förstår att du läste texten. Ja stl ponny går att beställa. Vet ej om jag kommer ha de på lager.

2011-05-14 @ 23:00:38
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare