1.11.11

Livet väntar inte.
Så waaaazzuuup?
Nej, säg det.
Fick ganska mycket svar den fredagen. Hela den helgen var lite känslomässigt kaos?
Fast har det inte varit det hela året?
Fick iaf rådet att skriva.
Ja jag skriver, tro mig. Men blir inte så bra om man inte har inspiration!
En del saker kanske klarnar mer än vissa. Vad jag vill t.ex. Trampar fortfarande vatten, men bara knappt.

Är bara EN tävling kvar i år. Bestämde mig efter förra tävlingen (precis utanför placering faktiskt) att starta LC:1 på lördag eftersom hennes form är betydligt lägre än vad som krävs för LB. I Snitt har vi ju legat mellan 60-62% i år. Inget bra. Men har ju upptäckt en HEL DEL detta året. Ack ack. Jag säger bara varför jag?
Vi får se vad som händer sen. Har hört en hel del också. Fått höra tankar som liknar mina egna. Det kanske faller på plats? Det är tungt, men sånt är livet. Vissa prövningar är värre än vissa. Det känns som att jag fått dem värsta! Jag får verkligen hoppas att det för något mirakulöst bra med sig då? Att livet blir en dans på rosor och allt går som jag vill...??
Tillbaka till tävlingen, så var jag nöjd med min egen ridning. Är nog det bästa jag uträttat i år. Patetiskt.

Var på stranden förra veckan. Det hjälpte inte framåtandan nämnvärt. Vad är det som fattas?



Sen tog jag faktiskt jag i en annan sak. Okej, jag vet inte vad som händer, är totalt knäpp i det syftet då - men sadelprovning var ett måste nu! Maria följde med som "packåsna" :P Men det blev några sadlAR SOM PASSADE ÄNDÅ: Tog med två hem, en Wellington Elite (red ju i en W när jag red Affe) och en supermjuk Lippo. Dock är Lippon NY och har redan haft två nya sadlar i mitt liv, gör jag inte om. Den är mjukare att sitta i än W, men W är begagnad, inte vansinningt dyr och redan inriden. Ligger bra utan pad och sånt på henne också. Okej, det gjorde Lippon också, men ni fattar att det blir Wellington va? Får se om dem godtar mitt bud bara :)

Dock sjukt svårt att rida i dressyr, eller inte svårt - ovvant! Jag fuskar ju så mycket när jag rider. Plus att det är jobbigt att rida henne rätt pga ryggen :(

Hur ska allt sluta?
Vad ska det bli av mig?


Kommentarer
Postat av: ylva

kämpa, det blir bättre!



fina bilder :)

2011-11-06 @ 16:36:50
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare