7.11.11

Ja så kan vi lägga en dålig tränings/tävlingssäsong bakom oss.
Ett sjukt dåligt år allt som allt.
Fast den sista starten var inte helt fel, men inte ens i närheten av det som varit. 64,444% och precis utanför placering. Igen. Snopet eller vad? Var inte mycket som skilde 2:an, 3:an och 4:an. Bara en-två hundradelar. Shajtens.
Sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Tiden får utvisa (ja jag älskar ju saker som tar tid...)
Har sagt till mig själv att vi måste hitta ny energi, men sen är det så mycket annat som spelar in.

Sen blir det ett försök att nå Hippologen. Ett försök att komma härifrån. Håll tummarna att kroppen är med mig under hela resan nu också!

Red D-ponny igår. Sist jag red (och hoppade) D-ponny var för ungefär 4½ år sedan. Jisses... Men Maggie var en riktigt trevlig ponny får jag säga! Lätt att reglera, korrigera via skänkeln och sånt. Man fick en bra känsla. Sen att gångarterna inte riktigt passade min kropp, men verkligen kul att testa något annat. Sen var hon väldigt rolig att hoppa. Bjöd fint på hinder och sög. En häst som jag skulle behöva pga min höjdrädsla...Hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare