I have a dream

Jag längtar ihjäl mig.
Fan.



Alltså egentligen händer det inte så mycket med Ponnybus. Vad gör jag?
Nej jag fortsätter att träna på i viss mån. Ska försöka dra ner på hennes ridning en dag - bara ridning 5 dagar ;) Har hoppat CR, gick okej. Hon tänder dock av i ridhus och jobb i den utsträckningen. Vill verkligen träna, tro inget annat. Men ponnybus vill busa, rida i mörkret och ha lattjo lajban. Då får hon ha det. Kollar alltid av henne med öppnor, slutor, sidvärts, tempoväxlingar och övergångar. Mycket att få in vänsterbogen.
Sen när hon taggar till till tusen är det bara att ta tillvara på det. Det blir faktiskt mycket bus från hennes sida. Mycket framåttänk och glädje. Det kan man väl inte bli sur över?

gammal bild

Storm ute. Mysigt. Men jag hann rida innan idag också. Var väl inte så blåsigt. Gick ju att rida i skogen :) Hoppas att iom att det blåser att det faller lite träd, så att man kan hoppa över dem sen ;)
Vill ha snö nu.
Verkligen.



Kommentarer
Postat av: norpan

jag vill me ha snö. mika e gulleplutt.

2011-11-29 @ 14:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare