I don't deserve this pain

I ain't never done
Nothing to deserve this


-

Gabriella trodde inte att det var något kroppsligt på Mika. Men det tror fortfarande jag.
Ska väl ge det en chans till. Tålamod är något jag inte har längre.
Köndes lite trött igår. Visst, jag har väl gått på lite väl nu ett tag. Mycket fram fram fram som sagt - och det är hon inte van vid.
Men hon skulle försöka ta sig för mer i höger.
Hon ska ta för sig överhuvudtaget, jobba igenom i kroppen.
Skit samma om jag får mördande värk i kroppen efteråt men hon behöver jobbas igenom ordentligt.
Ingen hänsyn till mig.

Blir på så otroligt sjukt dåligt humör efter jag varit där. Eller när jag är där. Tung i hela kroppen.
Deprimerad är bara förnamnet!
Var tvungen att gå hem
Gick inte. 

The look in your eyes.
 


Kommentarer
Postat av: norpan

mitt i allt helvete har vi iaf varandra mininorp.

2011-09-14 @ 14:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare