01 01 2012

MOT OÄNDLIGHETEN OCH VIDARE

Motto för 2012


Fick höra att jag varit lite depp på sistone. Ska försöka att se saker och ting lite mer positivt, men det blir inte lätt.
Tiden på berget rullar på. Affe-Bus har kommit på besök. Fina Affe-Ponnii. Får intala mig själv att han inte är min, han är inte Yvonnes, berget är bara mellanlanding innan han åker till sin nya ägare. Men det är svårt...


Har faktiskt beställt en telefon nu. Hör och häpna så blev det ingen touch. Nej, så tråkig är jag. Har övervägt heeela veckan och insåg till slut att knapptelefon är bäst för mig. Har ju tappat mina telefoner x antal gånger i alla golv som finns. Så nu kör jag på en tråkig, ful knapptelefon från S.E.
Duktig som jag är har jag införskaffat mig ett objektiv nu också. Det var ju på tiden!! 70-300mm. Mycket bra pris tycker jag. När jag tänkte köpa det i somras låg det flera hundralappar dyrare än i fredags :) Sånt gillas. Får väl hoppas att mitt fotande blir bättre nu eftersom jag sökte Foto i Götet för någon vecka sen. Har ingen chans, mina bilder är inte i närheten av vissa andra. Sista ansökning till Hippologen är ju i mars, så snaaaart!! Sen är ju meningen att jag ska läsa Matte C inför Miljö och Hälsa i Halmstad, men jag vet inte om jag vill.. Lite kämpigt att läsa 100p matte. Ush. Plus att det inkräktar på tiden på Berget. Dock valde jag flex, men ändå...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare