08 01 2012

Hittade "min" häst på hästnet. Precis en sån häst jag ska ha! 163 cm, född 2000, hoppar fantastiskt trevligt (tävlat upp tom 130).
Skimmelsto från Zangersheide. MUMS! 150 000:-
Jag säger bara EN DAG - Då jävlar alltså!



Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött

Favoritgodis: Ingen aning.

Är det nåt du absolut inte äter: Äckliga saker..? xD

Kläder just nu: Jeans, T-shirt

Musik just nu: ingen

Vad sa du senast: Ska jag ta upp dem?

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800-talets England - lätt!

Sommarplaner: Leva

Fisk eller badkruka: Lagom?

Saft eller alkohol: Vatten

Hur många kuddar sover du med: 2

Favoritväder: 14-15 grader och solsken

Spelar du nåt instrument: Nix

Morgon- eller nattmänniska: Verkligen inte morgonmänniska

Sparare eller slösare: Mer mot slösa

Bästa film: Har väl ingen direkt favorit, finns många bra

Tror på liv på andra planeter: Har inte tänkt så långt..

Kommer du ihåg din första kärlek: Gör jag?

Älskar du henne/honom fortfarande: öhh..

Har du några homosexuella vänner: Inte den blekaste

Tror du på mirakel: Ja

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Tja

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Inte alltid

Ser du på kärleken som ett misstag: Beror helt på

Hur många barn vill du ha när du blir stor: none

Bio eller promenad: Beror på om jag motionerat innan bion ;)

Är du kittlig: Nja

Snarkar du? Nix

Stjärntecken? Fisk

Rädd för insekter? Jupps

Äckligaste insekten: ALLA

Största svaghet: Höjdrädd

Det här är jag bra på: Tänka

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga och resa i tiden

Vad vill du jobba som? Egen företagare

Chips, morötter eller godis? Chips?

Pizza eller hamburgare? Hamburgare?

Skriver du dagbok? Näh

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kanske en tatuering - handleden?

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat ofc

Gungar du på stolen? Njee

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Oh fy fasen

Gillar du att sjunga? Neeeej

Anser du att du är stark? Fysisk eller känslomässigt?

Brukar du sola? På sommaren

Vad gör du om du får hicka? Håller andan

Röker du? Nej

Snusar du? Nej

Använder du knark? Mika är mitt knark

Kaffe, te eller inget? Te

Har du en besatthet? Nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare