12 01 2012

Har förfrusit fingrarna längst strandpromenaden. Skulle jag gå vid havet UTAN kamera?! Nähä! Men blev mycket failade bilder faktiskt. Men kul att testa det nya objektivet :) Kommer att göra sig bäst när det blir vår och sommar och jag kan fota massa ridbilder :thumbup:
Tog lite bilder förra veckan också, blev lite bättre. Blev några bilder av misstag som blev ga bra. Haha - typiskt?


Har ju ridit Affe-Bus denna veckan också. Eller brallakungen NO 1. I måndags var man inte så morsk ska jag säga. Men sen har han skött sig resten av veckan. Eller igår brallade han loss lite, tur att jag var på marken :P Idag stod det bommar på schemat för att hästarna, vilket de skötte fint.
Min egen ponnibus är det samma visa med, jävla vänsterbog. HATA. Vi får väl se vad som händer. Jag grunnar och funderar så det står härliga till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare