I found a place that I can hide

Ibland blir man arg. Frustrerad. Förbannad. Tills man bestämmer sig för att "nej nu jävlar".
Så ja - nu jävlar.
Ibland får man vara realistisk, eller nej - men måste vara realistisk. Se till det man har, det som finns, till de medel man har just nu.
Ja jag vill ha en snygg bil, jag vill ha en göörsnygg transport med sadelkammare och hela kittet. Jag vill defenitivt ha en häst som jag kan tävla massor på. Och en rad med massa andra saker.
Men jag har inget av det. En dag kanske jag får allt detta, (det är bara jag själv som sätter gränserna) men inte just nu.
Ska se om jag kan  lösa en del saker nu i veckan.
Känner att jag börjar bli på sånt där grymt dåligt humör igen. Hakar upp mig på allt, minsta lilla skitsak.

Kan det inte bara få bli vår igen?
Lite småvarmt, mer sol, mer solnedgång, doften av eld (haha) och allt annat som hör till. Nu syftar jag nog på typ april. Runt påsk. Då är det härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare